Altyazı Düzeltme Programı (Dr.Altyazı)

1 mesaj Seçenekler

Uygunsuz içeiği bildirin

Altyazı Düzeltme Programı (Dr.Altyazı)

sarpi
Admin
Dr.Altyazı benim çok sevdiğim ve olası zaman kaymalarında en iyi işlem yapılan program. Bu programı genellikle sadece zaman kayması olan altyazılarda kullanıyorum. Kesin daha başka özellikleride vardır ama ben sadece bunun için kullanıyorum. Kullanılışı şu şekilde.
Programı çalıştırdıktan sonra sorunlu altyazıyı açıyoruz. Sonra Araçlar/Altyazı Zaman Ayarını gelen ekranda zamanı ne kadar geciktirmek ya da erkene almak istediğimizi seçiyoruz Tamam diyip Altyazıyı kaydederek işlemi bitiyoruz. Bilgisayarıma format attım ve internette bu programı bulmaya çalıştım ama bulamadım o yüzden setup dosyasını buraya yükleyerek indirmeye açtım. Umarım işinizi görür.

Dr.Altyazı İndirme Linki
Yükleniyor...