4K ULTRA HD BLU-RAY FİLMLER ARTIK TÜRKİYEDE SATIŞTA

4K ULTRA HD BLU-RAY FİLMLER ARTIK TÜRKİYEDE SATIŞTA

sarpi
Admin
Film koleksiyonerlerinin merakla beklediği 4K Ultra Hd Blu-ray filmler artık raflarda. Şuan için dr, idefix ve n11 vb. sitelerde filmlere ulaşmanız mümkün.

1-Inferno
2-Magnificent Seven
3-Underworld Blood Wars

Film koleksiyonerlerini çok tatmin edecek filmler olmasa da 4K Ultra Hd Blu-raylerin satışa çıkmış olması çok iyi bir gelişme ilerleyen aylarda daha iyi yapımlarla da karşılaşacağımız kesin.

Tüm koleksiyonerlere iyi seyirler

Re: 4K ULTRA HD BLU-RAY FİLMLER ARTIK TÜRKİYEDE SATIŞTA

eyoruk
Pek mesaj gönderen yok.İlk mesaj olsun bari benden.

4K için geçmeyi düşünmüyorum.Bu kadar

Re: 4K ULTRA HD BLU-RAY FİLMLER ARTIK TÜRKİYEDE SATIŞTA

sarpi
Admin
Maalesef yok forum için destek arıyoruz siteye girdi arttıkça zamanlar artar diye umuyorum. Aslında dvd toplayanların 4K'ya geçmesi daha mantıklı olabilir malum 8K tvler gelecek o zaman 4K daha saklanması kıymetli olacaktır. 8K tv'de 4K filmlerin görüntüsü çok kötü olmaz diye düşünüyorum:)